السبت، 11 يوليو 2015

مشتاق كتير لي أي مجنوونه

مشتاق كتير لي أي مجنوونه لي احساسها ومتعتها و أي همسه ولمسه ااه وعلي أخري نختصر اللي عايزه تاجي انا ملكها وصباحي لسه لغاية ما اخلص عليكي وتخلصي عليه اووف لي عشق احساسي لي أي لمسة انوثتك رومنسي اووي لي لحظات الحضن الدافئ ولما بسخن بنسي نفسي اووي وهشرمطك أي موزه تاجي لو فون 011564020307 وعليه فايبر وواتس وهدخل علي طول لي لمسات عشقي لي انوثتك ولمستك ااه ومش بسيف ارقام عن جد
مشتاق كتير لي أي مجنوونه لي احساسها ومتعتها و أي همسه ولمسه ااه وعلي أخري نختصر اللي عايزه تاجي انا ملكها وصباحي لسه لغاية ما اخلص عليكي وتخلصي عليه اووف لي عشق احساسي لي أي لمسة انوثتك رومنسي اووي لي لحظات الحضن الدافئ ولما بسخن بنسي نفسي اووي وهشرمطك أي موزه تاجي لو فون 011564020307 وعليه فايبر وواتس وهدخل علي طول لي لمسات عشقي لي انوثتك ولمستك ااه ومش بسيف ارقام عن جد
مشتاق كتير لي أي مجنوونه لي احساسها ومتعتها و أي همسه ولمسه ااه وعلي أخري نختصر اللي عايزه تاجي انا ملكها وصباحي لسه لغاية ما اخلص عليكي وتخلصي عليه اووف لي عشق احساسي لي أي لمسة انوثتك رومنسي اووي لي لحظات الحضن الدافئ ولما بسخن بنسي نفسي اووي وهشرمطك أي موزه تاجي لو فون 011564020307 وعليه فايبر وواتس وهدخل علي طول لي لمسات عشقي لي انوثتك ولمستك ااه ومش بسيف ارقام عن جد
مشتاق كتير لي أي مجنوونه لي احساسها ومتعتها و أي همسه ولمسه ااه وعلي أخري نختصر اللي عايزه تاجي انا ملكها وصباحي لسه لغاية ما اخلص عليكي وتخلصي عليه اووف لي عشق احساسي لي أي لمسة انوثتك رومنسي اووي لي لحظات الحضن الدافئ ولما بسخن بنسي نفسي اووي وهشرمطك أي موزه تاجي لو فون 011564020307 وعليه فايبر وواتس وهدخل علي طول لي لمسات عشقي لي انوثتك ولمستك ااه ومش بسيف ارقام عن جد
no image
  • العنوان : مشتاق كتير لي أي مجنوونه
  • نشرا بواسطة :
  • بتاريخ : 6:16 م
  • في :
  • تعليقات بلوجر
  • تعليقات الفيسبوك

0 التعليقات:

إرسال تعليق